Makrofotografia Andrzeja Burkiewicza
Wiesław A. Burkiewicz przygodę z fotografią rozpoczął czterdzieści lat temu. Początkowo używał aparatu Smiena oraz Kijew. W samodzielnie zorganizowanej ciemni wywoływał negatywy i zdjęcia czarno-białe. Obecnie stosuje fotografię cyfrową. Od kilku lat pasjonuje się fotografią makro, fotografuje przyrodę i owady. Zdjęcia prezentowane na wystawie artysta wykonał aparatem Canon 40D z obiektywem Sigma macro 180 – 3,5 stałoogniskowym 1:1. Zapraszamy.
Pozostałe wydarzenia
„Człowiek nie rodzi się kameleonem, tylko się nim staje”
D. Levy: Gorące mleko. Str. 154.
Biblioteka, dn. 21 lutego 2024 r. Powoli się zbieramy, siadamy do stołu, wyjmujemy lekturę i własne notatki. Będziemy omawiać kolejną książkę w ramach spotkań dyskusyjnego klubu książki. Przez ostatni miesiąc czytałyśmy powieść irlandzkiej powieściopisarki, autorki scenariuszy do sztuk teatralnych, Deborah Levy pt. „Gorące mleko”.
Wiesław A. Burkiewicz przygodę z fotografią rozpoczął czterdzieści lat temu. Początkowo używał aparatu Smiena oraz Kijew. W samodzielnie zorganizowanej ciemni wywoływał negatywy i zdjęcia czarno-białe. Obecnie stosuje fotografię cyfrową. Od kilku lat pasjonuje się fotografią makro, fotografuje przyrodę i owady. Zdjęcia prezentowane na wystawie artysta wykonał aparatem Canon 40D z obiektywem Sigma macro 180 – 3,5 stałoogniskowym 1:1. Zapraszamy.
„Człowiek nie rodzi się kameleonem, tylko się nim staje”
D. Levy: Gorące mleko. Str. 154.
Biblioteka, dn. 21 lutego 2024 r. Powoli się zbieramy, siadamy do stołu, wyjmujemy lekturę i własne notatki. Będziemy omawiać kolejną książkę w ramach spotkań dyskusyjnego klubu książki. Przez ostatni miesiąc czytałyśmy powieść irlandzkiej powieściopisarki, autorki scenariuszy do sztuk teatralnych, Deborah Levy pt. „Gorące mleko”.