Biblioteka Publiczna w Kaliszu

Eko-Jarmarkowa Gra Smartfonowa

Podczas tegorocznego Eko-Jarmarku nad Jeziorem Ogórkowym, dnia 21.07.2018 r. (sobota, godz.12:00) na Stadionie Miejskim, ul. Suchowska 10 w Kaliszu Pomorskim rozegrana zostanie Eko-Jarmarkowa Gra Smartfonowa, wykorzystująca aplikację ActionTrack. Aby wziąć udział w rozgrywce należy zaopatrzyć się w przynajmniej jeden smartfon z systemem Android (wersja 5.0 lub wyższa), wyposażony w aparat fotograficzny i sprawnie działające połączenie internetowe, aktywną lokalizację gps oraz około 100MB wolnego miejsca w pamięci telefonu.

Zapraszamy wszystkich do wspólnej zabawy! Dla zwycięzców przewidziane są atrakcyjne nagrody pieniężne!
Wcześniejsze zapisy do udziału w grze prowadzone będą w Bibliotece Publicznej, lub w dniu rozpoczęcia gry w namiocie Organizatora – ostatnie zgłoszenia przyjmowane będą do godz. 11:45. Zgłoszenie do udziału w grze jest jednoznaczne z zaakceptowaniem poniższego regulaminu:

Regulamin


1. Organizatorem gry miejskiej jest Biblioteka Publiczna w Kaliszu Pomorskim.

2. Terenem gry jest Stadion Miejski w Kaliszu Pomorskim ul. Suchowska 10, gra rozpoczyna się w Wiosce Ogórkowej w punkcie wyznaczonym przez Organizatora.

3. Gra będzie realizowana podczas Eko- Jarmarku nad jeziorem Ogórkowym, dnia 21.07. 2018 r. o godzinie 12.00.

4. Wcześniejsze zapisy prowadzone są:
- w Bibliotece Publicznej w Kaliszu Pomorskim do dnia 20.07.2018 r.
- w namiocie Organizatora w dniu Eko- Jarmarku 20.07.2018r. w godzinach 16.20 – 21.00.
- w namiocie Organizatora w dniu rozpoczęcia gry 21.07.2018r. w godzinach 10.00 – 11.45.

5. Czas trwania gry zależy od liczby uczestników, start o godz. 12:00, dnia 21.07.2018 r (sobota).

6. W grze mogą wziąć udział drużyny składające się z co najmniej 2 osób. Wiek uczestników nie jest ograniczony, z zastrzeżeniem punktu szóstego niniejszego regulaminu.

7. W drużynie musi znajdować się przynajmniej jedna osoba pełnoletnia.

8. Każda drużyna wybiera swojego kapitana, który jest odpowiedzialny za członków drużyny. Kapitanem musi być osoba pełnoletnia.

9. Uczestnicy w czasie trwania gry mogą poruszać się wyłącznie pieszo. Wszelkie środki transportu są zabronione.

10. Wszelkie próby utrudniania gry innym drużynom, oszustwa i zagrania nie fair będą karane. Każde tego typu zgłoszenie, które będzie miało istotny wpływ na wynik końcowy gry, rozpatrywane będzie indywidualnie z zastosowaniem konsekwencji określonych przez Organizatora (dyskwalifikacja lub kary czasowe).

11. Każda drużyna musi być wyposażona w przynajmniej jeden smartfon z systemem Android (wersja 5.0 lub wyższa), wyposażony w aparat fotograficzny i sprawnie działające połączenie internetowe, aktywną lokalizację GPS oraz około 100MB wolnego miejsca w pamięci telefonu.

12. Zwycięża drużyna, która ukończy grę i osiągnie przy tym najlepszy wynik. Końcowa klasyfikacja ustalona zostanie przez Organizatora na podstawie uzyskanego czasu i liczby punktów.

13. W pierwszej kolejności rozpatrywany będzie czas ukończenia gry, w razie remisu brana będzie pod uwagę liczba punktów.

14. W przypadku nieprawidłowej odpowiedzi lub nieprawidłowego wykonania zadania, konsekwencją będzie dodatkowe zadanie karne, którego wykonanie zwiększa straty czasowe drużyny.

15. W przypadku niewykonania zadania przez drużynę, konsekwencją będzie doliczenie kary czasowej określonej przez Organizatora.

16. Nagrody pieniężne przewidziane są dla drużyn, które zajęły trzy pierwsze miejsca:

I miejsce – 500 zł
II miejsce – 300 zł
III miejsce – 200 zł


17. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości nagród, przyznania dodatkowych wyróżnień, albo częściowego lub całkowitego ich ograniczenia.

18. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas Eko- Jarmarku nad Jeziorem Ogórkowym, dopiero po zakończeniu gry przez wszystkie drużyny i sporządzeniu końcowej klasyfikacji.

19. W grze nie mogą brać udziału najbliższe rodziny pracowników czytelni internetowej Biblioteki Publicznej w Kalisz Pomorskim, odpowiedzialnych za stworzenie i koordynowanie Eko-Jarmarkowej Gry Smartfonowej.

20. Ilość drużyn ograniczona.

21. Wręczenie nagród odbędzie się na scenie pomiędzy godziną 19.00, a 20.00.

22. Udział w Eko-Jarmarkowej Grze Smartfonowej jest nieodpłatny.

 

Więcej informacji uzyskać można w czytelni internetowej Biblioteki Publicznej
tel. 94 361 7805
mediateka.kaliszpom@wp.pl
Pozostałe wydarzenia

W dn. 11 grudnia 2024 r. miało miejsce spotkanie uczestników dyskusyjnego klubu książki poświęcone powieści pt. „Rzeźbiarz łez” autorstwa Erin Doom.    To powieść o trudnym dzieciństwie, rodzącej się miłości pomiędzy dwiema skrzywdzonymi przez los osobami: Nici i Rigera.  Poznali się w sierocińcu, ona była uosobieniem delikatnego motyla, on reprezentował ciemną stronę osobowości. Zbliżenie tych dwojga bohaterów nastąpiło dopiero wtedy, gdy razem wyjechali do domu adopcyjnego, realia sierocińca skutecznie uniemożliwiały znalezienie przyjaznej duszy.

Dnia 4 grudnia odbyło się ostatnie spotkanie nawiązujące do formuły escape room pt. „Tajemniczy zamek”. Pierwsza zabawa była zorganizowana  w ramach Nocy Bibliotek w dn. 16 października 2024 r. Po bardzo pozytywnym odbiorze i zainteresowaniu wśród młodzieży, postanowiliśmy zorganizować cykl spotkań tego typu. Spotkania odbywały się regularnie,  zawsze w środowe wieczory. Łącznie w pałacowym escape roomie wzięło udział 56 osób, w tym młodzież z kaliskiego liceum, młodzież z kaliskiej podstawówki oraz kadra nauczycielska z ZSP w Kaliszu Pomorskim. Bardzo pomocny  w zorganizowaniu tak licznej grupy osób do naszej zabawy, za co ogromnie dziękujemy, był Pan Maciej Gryczewski, wychowawca młodzieży z internatu naszego liceum.

Zachodniopomorskie Forum Kultury Kalisz
Pomorski
Ośrodek
Kultury


Biblioteka bierze udział w programie Orange dla bibliotek